Wednesday, February 23, 2011

Miten coolia on Oaklandissa? Järkyttävän coolia. Koko ajan.



The New Parish on yksi meidän lempibiletyspaikkoja Oaklandissa. Siellä on tällainen meno. Vieressä on ihana karibialainen ruokapaikka Hibiscus. Äärettömän sofistikeerattu iltarupeama muodostuu siitä kun käy ensin nautiskelemassa Barbados-henkistä ruokaa ja herkkudrinkkejä, ja sitten bailaamassa kalorit pois jonkun ihanan liveaktin tahdissa. Dave Chappelle on huhujen mukaan jonkinlainen hiljainen eminenssi The New Parishin taustalla. Ainakin hän keikkailee siellä, vaikka ei keikkaile enää paljon koskaan missään muualla. Ja kerran Chappelle oli syömässä Hibiscuksessa meidän kanssa yhtäaikaa, iih!

2 comments:

  1. Hei ja kiitos oivallisesta blogista! Olen Virossa asuva suomalaisnainen ja olen muutaman viikon päästä muuttamassa perheineni Bay Arealle. Netistä olen kaivellut mm. näitä suomalaisten Kaliforniassa asujien blogeja, ja sinunkin juttusi olen jo kahlannut moneen kertaan läpi.

    Melkoinen savotta on teillä talossanne, mutta asenteenne on hatunnoston arvoinen. Tsemppiä jatkoon ja intoa bloginpitoon, postauksiasi täällä aina odotellaan :)

    Terkuin
    S, Tallinna

    (ja minun lätinöitäni kolmen vuoden Virossa-elon ajalta löytää osoitteesta http://lahdentakana.blogspot.com)

    ReplyDelete
  2. Kiitos kommentista, ja tervetuloa tänne vaan!

    ReplyDelete

Hei, kerro nimesi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...